arbetsdagen

är som vanligt full i tokigheter!
börja med att karin och jag satte oss i vårat gamla rum eftersom inget annat sagts! men några minuter innan 8 säger dom att vi ska sitta i det nya, plockar ihop sakerna och traskar genom hela byggnaden.
traffar på bästa sofia! <3
vid öhm 10 hade jag rast, då rasta jag med sofia. mycket prat på kort stund! det gillas!
tillbaka till telefon, där blev de skaller med Karin, båda hade mycket att berätta efter helgen! =)
jag fick lunch vid 13, och karin hade rast, så vi traska över på shell som alltid. handla gotta och traska tillbaka!
bara tok! haha
jag slutade kl 17, ställde mej på parkeringen och klia mej i huvet. hmm mindes inte vart jag ställt bilen! haha!
men hitta den, men då upptäcker jag att ja glömt min matlåda. skicka iväg ett sms till kickis och hoppas hon kom ihåg den =)


jag vet att inläggen kommer i lite fel ordning, men de får ni ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0