Dags att sova

vill inte sova, helgen har varit alldeles för bra för att sova bort!

efter jag ridit så kollade jag på ice age, dock så somnade jag så jag såg inte så mycket. när jag vakna gick jag en längre prommis med Tarzan, han fick välja väg helt själv! vet inte hur länge vi va ute, men tillräckligt länge för han iaf =) en bra stund kan man säga!
så laga vi mat, sen åkte jag till mamma så handlade vi julmaten, smaskens! vi trodde att vi skulle klara oss med rullkorgarna, men insåg ganska snabbt att det inte skulle gå! så jag fick springa ut och hämta en vagn.
när vi plockat in allt i min familjebil så träffar vi på dom som hade Baileys som jag red förr. roligt att höra att det går framåt! =)

Så åkte jag och lämna mamma med all packning, och vidare till Malin.
skjutsa upp henne på jobbet så fick hon fixa med nå papper.
sen skotta vi hennes gård, de va inte lite de inte kan ja säga! pjuue! allra helst när malin skottar på hennes sätt. vet inte hur jag ska förklara men hon lägger snön framför sig så hon får skotta dubbelt så mycket! hahah
hundarna härja omkring som två dårar! =)

Sen så gick vi en prommis med hundarna, vi gick ner till Falck och mobba han lite för gårdagen! då han inte va i sin finaste form! hahah
blev där en stund sen traska vi hemåt igen!

nu har jag tagit en tokvarm dusch! mycket skönt!

hur vore det om det kom nån plogbil till Sandarne då? eller Söderhamn överhuvudettaget! går ju knappt att ta sig fram!
Därför strejkar jag och parkerar på allmäna parkeringen i hopp om att plogbilen kommer och skottar inatt!

få se om man tar sig ut imorn bitti, våran port har en förmåga att driva igen med en massa snö!

Puss och GodNatt! <3

Kommentarer
Postat av: syster

Denna helg måste göras om tycker ja:P

Tack för hjälpen igår :P

har dock fått skotta 2 gånger till

2009-12-21 @ 09:56:32
URL: http://malindubeckahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0