hopplahoppla

börjar bli lite trött på snön nu...iaf när dom inte kan skotta!
eller ja vid 5 inatt vakna jag av att plogbilen va utanför, heeela dagen gick igår. ingen plogbil hos oss inte. men när alla sover då kommer den å väcker alla ist! jaja fick ju plogat iaf, dock hade det snöa igen när jag kom ut vid 7. tog en prommis med Tarzan, då ringde mamma och sa att det inte va plogat hos dom så när jag kom till vågbro så höll dom på och skotta deras väg. men hon hämta Tarzan ändå =)

dagen på jobbet gick rätt fort. lunchade med Kickis idag. vi hade lunch samtidigt! =)

jobbade över idag, kom ut till min bil som inte va den sötaste, såg ut som en snöboll! =O
åkte direkt och hämta Tarzan, stutsa ut till Sandarne. bytte om och åkte till stallet
mocka och greja så red jag Sonatin på rundbanan. fick plumsa idag! =) bra för hennes tjockmage!
fick bara fnatt 1 gång! trava så fint och helt plötsligt kom hon på att hon skulle tvärvända så ja höll på att flyga av. slog bröstkorgen, buhu. men de va bara att bita ihop och fortsätta! sen va hon klockren! =)

Sen tog jag Tarzan på prommis, fick välja väg själv idag med. dock valde han samma. haha!
han är såå duktig min lilla pojk! han får gå lös och ropar jag på honom kommer han på en gång och säger jag stanna så stannar han. och det bästa är. allt han kan. har jag lärt honom!
jag älskar när jag ropar på honom och jag sätter mig ner med armarna utsträckta så kommer han i 190 och flyger in i min famn! <3

nu har jag precis fika, för hungrig för att ställa mej att laga mat. som tur va så hade ja en matlåda i frysen till lunch imorn!

ne nu tror jag att jag ska slå in lite julklappar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0