Jul i Sandarne

japp nu är de jul i Sandarne också efter mycket om å men!
med tanke på julgranen och strykjärnet! men nu står granen på sin plats och julgardinerna är på sin plats!

jobba bara 8-13 idag, när jag sluta åkte jag och köpte julklappar till Tarzan!
när jag slog in dom hade han jäääätte stor nos! nu är han som ett barn och bara gnäller om att få öppna paketen! haha

idag red jag med mamma igen, Natta är super pigg. så roligt att rida henne när hon är framåt. dock så hoppar hon till för de minsta lilla!


Nu har jag städat och greja här hemma så fint så! bara diska och dammsuga kvar. men de tar jag inte idag, alldeles för trött! varit i gång heela dagen!

vid 19 traska jag över till stallet och släppte in hästarna! =)

nu ska jag nog titta på film!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0