Julafton

va helt okej! =) trots att vi va några färre än vad vi brukar vara!
men mamma hade gjort det så fint så!

kom dit strax efter 13, hjälpte mamma med det sista med maten så åt vi vid 14 typ
kl 15 va det kalleanka tittande! =)
sen klädde malin och ja på oss och gick och tomta hos grannen och åkte till Kicki och tomta! =)
efter det blev det julklappsöppning för oss!
fick en byrå från ikea jag önskat mej, reflexjacka och en massa andra braiga saker! =)

efter det tog alla utom jag en tupplur för jag trängdes i 2sitssoffan med en liggandes Malin och en Tarzan! hmm trångt, JA!

efter ett tag vakna mamma så då tog vi hundarna på prommis
sen blev de fika! =)

kom hem för en liten stund sen, då fick Tarzan sina sista julklappar! han fick en anka, som redan är död! =S haha
nu ligger han och tuggar på sitt jätte lilla ben han fått!

nu ska vi sova och ladda batterierna tills imorn, för då blir de fest! =)

Hoppas alla haft en lika trevlig jul som jag haft!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0