julklappsinslagning

nu har jag slagit in alla 5 julklappar,hihih!
1 är redan öppnad =)
kickis fick sin idag. hoppas hon blev glad =) jag fick en agility bok av henne! nu ska det läsas och tränas till våren! =) Tarzan ser mindre motiverad ut, ligger på soffan å snusar =)

karin och jag har stora planer för helgen! ;-)
inte tillsammans, men finfina planer! =)
 

ååh önskar ja hade köpt en julgran i år. hade varit så mysigt att ha den i hörnet bredvid göte.
men de får bli nästa år. ska nog åka till mamma och leta upp julgardiner iaf? haha

nu ska jag gå ut och kvällskissa Tarzan sen sova, ny dag imorn!
lutar mot pepparkaksbakning? =)

sov gott på er! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Har hittat dina gardiner....funderade vad det var förpåse på vinden...måste vara din

2009-12-21 @ 22:07:14
Postat av: Kickis

Jaa klart jag blev glad tokfia!! :D

2009-12-22 @ 17:15:30
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Karin

Om man ska ha bättre planer än oss så får man planera länge ;)

2009-12-22 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0