Lördag <3

Kvällen började hos Palm, inte kvällens höjdpunkt eftersom jag inte kände nån typ. Senare gick jag, Anki och Millan ner mot stan, halvvägs ringer jag josse, så går jag och möter henne och Sebbe. Anki och Millan fortsatte.
Träffade bästaste Majkus på kalles!! redan där började höjdar punkten på kvällen!
sprang över på muskan går in, ser Nyström och Fredrik på dansgovlet. Pressa mej fram till dom å härja på!
sen kommer kvällens höjdpunkt! och den publiceras inte här!! tihihi! =)
härja vidare på dansgolvet, josse försvann..
en till höjdpunkt, jag mot stora dig. japp! tihihi jag kan ta plats på dansgolvet om fel människa står bakom! hahha! blickar kan mörda!  eller inte men ibland önska man!

vid kvart i 2 hade jag alldeles för ont i fötterna så då gick vi ut! ringde bästa Märit som kom och hämta mig! tusen tack för skjutsen! <3




KLOCKREN KVÄLL!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tummen upp!

2009-12-06 @ 16:50:08
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0