Mysis

ikväll har Tarzan och jag mys till tusen!
malin va här och åt en snabbis då hitta ja nån film som jag slog på, malin åkte hem.
så låg jag på golvet med tarzan och myste =) han låg för de mesta och tugga på ett av sina ben han fick i julklapp.
nu ska jag hämta lite korv åt honom (kvällsfika) så ska vi inta ryggläge!


idag har inte varit någon dag bra för övrigt, suuuuper jobbig dag på jobbet, kökökökök! =O
när jag väl fick åka hem tyckte min stereo att de va kallt så den strejka!

mamma kom med Tarzan så skulle vi åka till stallet. mamma skulle dona och jag rida, hur gick det?
jo jag fick inte tag på nån av hästarna!! suck.. traska in igen och hjälpte mamma. blev inge rida.

annars har de varit en bra dag =)

puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0