Myskväll

igår åkte ja till mamma vid 5, tog in hästarna först! dom ville inte va ute i de där skit vädret!
Hölll på att blåsa bort när jag va ut med Tarzan, så tarzan strejka och blev inne hund! haha tvinga ut han. men de va med tvång!
plocka upp alla julisar igår. gillas =)
blev mat hos mammsen, hade ätit hos kickis tidigare också! =) men åt lite och gjorde hela familjen sällis
vid 8 åkte malin och jag till coop för att köpa groggvirke och hämta hennes skiva. då träffa vi på falck och ligan på parkeringen! =)
väl hemma hos malin så sjunger hon och jag spelar GH, gillas! =) ingen av oss va sugen på att gå ut och festa så vi bestämde oss för att vi kollar på film och myser. poppade poppcorn, mumma
hann lagomt smaka på dom så frågar Nysrtöm om vi ska med till Max i Bollnäs. och de lät mycke vettigare så vi slängde på oss kläder och åkte till Bollnäs, hihi de va trevligt!
massa prat! =) gillas

när vi kom hem så fick jag gräva fram bilen, för att brumma hemåt! iiiinte roliga vägar i stan inatt kan ja säga! fyfan höll på att stutsa av!
väl hemma på parkeringen så kör jag fast! morr!
men kom lös efter lite om och men.

vakna bredvid min älskling (Tarzan) imorse, jag klev upp och åt frulle han låg kvar. gick och väckte honom när vi skulle gå till stallet. burr de va inte varmt!
mocka å greja hos hästarna, dom fick vila idag

gick hem med Tarzan, lämna honom hemma och brassa in till stan
träffade bästaste efterlängtade Filip, brorsan! <3
vi gick på dollar och köpte lite grejer till julklappsrecet ja ska iväg på idag med släkten.
sen åkte vi upp på donken och fika och prata en massa, gillas super mycket!

Nu ska jag göra mej i ordning och åka till skutskär till släkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0