näää!

hur gick de för mej idag då!
jobbet gick bra, gjorde klart faxeholmen på lunchen!

red med mamma, det gick också bra! 
men kvällen! =O väd hände?

skulle åka på coop och köpa en gran, men mamma sa att ja fick ta en av dom för dom hade 2.
gick ner till kickis och åt vitlöksbröd. sen brassa vi ut på coop för att köpa julpynt!
vidare till mammsen och hämta gran
när jag kommer hem och packar upp granen saknar den både stam och fot! happ...
pappa hitta dom på vinden hemma som tur va!
jaja tänkte jag och sprang ner och hämta min strykbräda hos Kickis och skulle stryka gardiner!
då börjar strykjärnet ryka så den fick stå och skämmas på balkongen!
nu ger jag upp...

fick äta smask kladdkaka som kickis gjorde medan ja härja runt med granen!

upp kl 6 imorn, sov gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0