Snööö =)

idag har varit en jobbig dag på jobbet, NOT! tog totalt 9 samtal på hela dagen,hihi
ca kl 11.30 va ja på utvecklingssamtal. de gick kanoners!
efter utvecklingssamtalet hade jag lunch, efter lunchen hade vi teammöte! =)
haft adminrace idag! fast hade vilja hunnit med mer =/
som vanligt så fylls dagarna på jobbet med mycket skratt och tokigheter!
karin och jag har alltid en massa massa att säga efter helgerna när vi inte träffats på en heeeel helg! =)

efter jobbet åkte jag i vanlig ordning och hämta Tarzan, han blir alltid lika glad när man kommer! <3
på¨parkeringen så träffa vi på frida så jag sprang upp och bytte om så åkte vi till stallet!
hon hjälpte mej att mocka så red vi tsm. vi skritta en bra bit! super bra för sonatin som hade lite svårt att hänga med GB! haha
sonatin och tjockmagen!
va sååå mysigt att bara skritta idag, snön bara yrde omkring oss! snön glittra! såå fint!
=)

ne nu ska jag tillbringa kvällen med Tarzan, ska ut och leka med han i snön strax också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0