var är bilen?

när jag skulle gå ut imorse så hade en stooor snöhög samlats utanför porten! tur att det va lätt snö! så de bara va att skjuta upp porten så åkte snön bort! plumsa bort till bilen, som var? ehm ja någonstans under all snö. till droga på allt så hade jag väääärldens snövall bakom bilen så fick skotta bort den innan jag tog tag i bilen. tog en prommis med tarzan innan jag gruva mig att skotta av bilen! inte lite snö det kommit inatt!
jahapp ja när ja kom till mamma så va inte deras väg plogag, (inte oväntat) så jag fick köra runt och stanna på vändplatsen typ utanför oss. fick bära tarzan över snövallen och springa in med han.
jahapp ja tog nåågot längre tid att åka till stan idag då alla låg på 50 på flygvägen så 3 min innan jag börja kom ja till min plats! pjue! stressigt! men jag hann! =)

när jag sluta åkte jag och hämta tarzan och prata lite med mamma å fråga hur hon haft det.
åkte direkt till stallet och fixa det! dom fick vila idag.


nu ska jag krypa ner under täcket i soffan med vaaaaarm oboy fy fan vad jag fryser!
kan bryta av mina tår känns de som för dom är så kall!
men de är underbart med snö! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0