vilken jävla smäll

haha jaadu de kan man säg! åkte och åt mat hos mammsen och pappsen vid 17, trevligt trevligt!
sen åkte malin och jag hem till henne, så gjorde vi oss i ordning och sjöng lite =)
efter det fick stackars Cosmos hämta oss, och skjusta oss till Jonas, där spela vi "jag har aldrig" leken" haha
sen traska jag ner på stan och träffa älskade Erika <3 saknat henne så!!!
utanför muskan tappa ja bort henne och hittade syster och palm, så traska vi vidare till statt, du upptäcker vi att ena våran förköp är borta så Palm och jag går in. och malin åker tillbaka till Jonas och letar biljett, boooorta!
happ. malin fick köa in! fan den som tog biljetten! morr!
väl inne i dimman förvinner Palm, han kastar åt mej jackan. jag ringer kickis som glatt gör mig sällis och hänger in jackorna, vidare mot dansgolvet! =)
där spendera vi i princip hela kvällen, stötte på My där också i svängarna, hur roligt som helst! Och Karin och en massa massa andra kändisar
hur som helst så när vi skulle försöka ta oss ut så vagra palm svara i sin tele när jag ville gå ut så fick sitta och vänta på han huuur länge som helst jag hade ringt honom 5 gånger och malin 4! =O
suck karlar...
Sen kom pappsen och hämta oss =)
nu ska jag ta min käraste och sova, God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0