åh kära nån!

hade Nasse sagt om han va med i stallet idag!

som sagt kring 19 traska jag och Tarzan över till stallet och tog in hästarna. tänkte att jag kunde borsta av dom lite idag!
å kära nån vad Sonatin har gått upp i vikt på sistonde! =O
dags att sätt igång henne igen skulle ja tro!
Frida kom in i stallet och jag ställde frågan "är GB verkligen kastrerad"
hon svara bekymrat jaa
jag fråga igen, är du heeelt säker?
Frida jaaa jag är helt säker!
sen fick Frida se på Sonatins mage och hon höll med om att hon såg ut som hon va med föl. vi såg tom vart huvudet låg! =O illa!


kanske låter som ja aldrig tar av täckena på hästarna, men d gör jag, men har inte granskat dom så noga!

nu blir de bantning på hög nivå för sonatin!

vid 20 traska vi hemåt igen, slog på en film (the dukes of hazzard)
tarzan tvärslockna till den, myyyste hur länge som helst helt underbart!

när filmen va slut väckte jag tarzan så han fick kvällskissa, dock va de inte spec populärt då min hund ville sova så han gick in nästan på en gång, go ungen min! <3

nu har man duscha en snabbis, tarzan har redan lagt sig så ska gå och göra honom sällis nu

God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: syster

Ha ha dags att sätta igång henne :P

2009-11-16 @ 23:19:52
URL: http://malindubeckahs.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag tycker Sonatin ska ha bäbis :D Det vore mysigt!

2009-11-17 @ 11:56:12
URL: http://chossej.blogg.se/
Postat av: Eve

Malin: haha jaa de är nog dags för de =)

Josefine: hihihi jaa de skulle vara jätte mysigt men har inte tid med de än =P

2009-11-17 @ 21:15:25
URL: http://evedubeckahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0