blablalba

suttit i 5 min och tänkt på rubrik nu, men kom inte på nån bra!

igår avslutade jag kvällen med att gå prommis med Tarzan sen lekte vi på gräsmattan. han tyckte de va så roligt så!! =)
sen somna vi bumms båda två!
kl 6.00 ringde klockan, tarzan och jag kollade på varandra och såg lika förvånad ut båda två! va bara till att kliva upp. 6.15 åkte ja till stallet. släppte ut hästarna och mocka på morgonen, riktigt skönt va de. kom hem kl 7 då åt jag frukost och gjorde mej i ordning för jobbet. tog morgon prommis med tarzan och åkte till vågbro med honom sen till jobbet. gick faktiskt bra att jobba idag, börjar kännas bättre.
fick mejl av Janne imorse "3 sälj idag nu då" och jag skämtade bort det, men så rätt han hade, 3 sälj blev det! =)
när jag sluta jobba brumma ja å hämta Tarzan, hem och bytte om. åkte till stallet
börja rida Natta eftersom hon fick vila igår, jädrans vilken fart tanten hade idag! kändes att hon hade vilat!
Tarzan va med han också =)
gick ut till hagen och hämta Sonatin, börja borsta av henne så kolla ja på klockan, och tänkte "jag hinner rida henne också" så sadla jag på och red iväg. Tarzan va med då också!
hon fick gå i rask skritt så hon får röra på magen!

så ni som tror att jag inte hinner med min hund har fel! han älskar att ut och rida!
och hästarna blir lugnare om han är med också!

påväg hem sprang ja genom ica och kasta på mej de viktigaste
Sen hem och duscha, laga mat och nu sitter jag här!

ska ta de lite lugnt nu innan de är dags att gå ut med Tarzan igen! =)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0