Fredagen den 13!

ingen otursdag för mej inte! jobbet gick riktigt bra idag! =)
efter jobbet hoppa vi iväg och tanka min bil, åkte och handla mat med Karin och sprang in på lindex så nu är allt klart tills 80talsfesten med jobbet! =)
vidare hem till Tarzan, slängde in potatisgratängen i ugnen och gick ut med tarzan en sväng. sen gick vi in och gjorde kladdkaka och negerbollar! =P
lagomt när vi va klar med de va maten klar så åt vi potgratäng och grillad kyckling, kanske hur gott som helst!
sen gick vi till stallet och tog in princessorna, natta tyckte de va mycke bättre att stå i hagen så hon va inge sugen på att gå in. men fick gå ut och hämta henne tillslut för hon vägra komma! =)
sen traska vi hem igen, underbart att vara med dej vännen skönt att vi funnit varandra igen! =)
när vi kom hem va de bara skrot på tvn så vi slog på en film, vi bestämde oss för Beta House! grymt bra film!
till den åt vi negerbollar och kladdkakan, kanske huuuuur gott som helst!
nu har karin precis åkt, nu ska jag gå ut med Tarzan sen krypa ner i min underbara säng!

Idag har varit en bra dag! =)

imorn får jag träffa bästa sofia, saknar dig vännen! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

du och jag imorgon baby:) va bra att du haft en kanon dag:) du är bäst!

2009-11-13 @ 22:16:30
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Josefine

Alltid du och jag! :) <3

2009-11-13 @ 23:30:07
URL: http://chossej.blogg.se/
Postat av: Karin

underbart att ha dig också:) <3

2009-11-14 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0