gääsp!

när klockan ringde imorse trodde ja att jag hade ställt den fel! va så himla trött. men när jag insåg att jag lära kliva upp kom tarzan och kröp under täcket, tog inte lång stund innan han snarka! hihi sötis!
låg och myste en stund så klev vi upp och åt frukost och gjorde mej i ordning, sen blev de lek på "forbollsplan" och prommis runt kyrkogården! fick nästan släpa honom runt för han va så trött!
så åkte ja till jobbet klockan halv 1 slutade kickis då fick hon vara bebis vakt, tack tack =)
vid 17 slutade jag, och då brumma jag rätt hem till hans famn! <3
vi gick ut på gräsmattan och lekte, fanns ju lite ljus där, sen gick vi en sväng!
sen gjorde vi mat, jag åt stuvade makaroner och han åt köttbullar, hihi
sen vid halv 8 promminixa vi och tog in hästarna. då hade sonatins grimskaft gått vilse i mörkret! =S tur att man har Natta som är katten på gården som traskar in av sig själv =)
blev lite prat med Karro sen traska vi hem igen.
nu ska jag färga håret på Kickis

pusshej

Kommentarer
Postat av: Josefine

Klart du ska vara med! :)

2009-11-12 @ 22:38:39
URL: http://chossej.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hihi, Nattisen är söt :D

2009-11-12 @ 22:50:49
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0