Måndag 16 novemer

För den som inte visste vad det va för dag ;-)

trodde inte de va sant när klockorna ringde imorse, en efter en. varken jag eller Tarzan ville kliva upp! gääsp
tillslut tog vi oss ur sängen, tog våran prommis och åkte till Vågbro. va sån dimma så jag såg knappt nå när ja åkte imorse! =O
jobbade 8-14 idag, de gick ganska bra.
när jag sluta åkte jag och hämta Tarzan och åkte till Josefine så tog vi en skapligt lång prommis med våra små fyrbena djur! =) trevligt, mycket prat och skratt som alltid! <3

Vidare hem å slängde i mej lite fika och åkte till stallet och donade där!

nu har jag lagat smarrig mat, sjömansbiff och kroketter!mumma

nu ska ja strax gå över och ta in mina princessor, börjar längta efter att rida, ska nog ta en sväng i helgen! =)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för idag! Det var verkligen efterlängtat :)

På lördag blir det favorit i repris <3

2009-11-16 @ 22:38:29
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0