och skalman han är tlöööööött!

idag har jag varit skalman hela dagen!
sovit skit dåligt inatt för jag har drömt att massa ormar satt fast i Tarzan! fick inte bort dom! panikslagen! när klockan ringde va inte tarzan i sängen, paniiiik! men sen kika han ut under sängen. pjuue!
han hade druckit upp nästan en hel vattenskål inatt så han ställde sig vid dörren med benen i kors så jag börja med att gå ut med han sen gick vi in åt frulle och åkte till stallet. då hade natta butta ut vattenhinken över hela boxen.. suck!
väl kommer till jobbet, första rasten låg jag och halvsov i lunchrummet, när ja gick tillbaka till telefon så kom bästa Janne med en kopp varm choklad! inget satt bättre än det då! smarrigt värre!

jobbade över idag,så sluta typ 20 över 5.. åkte å hämta Tarzan och åkte till stallet han fick vara hemma idag för jag skulle bara rida natta på banan och de blir så tråligt för honom att sitta fast och titta på. och sjunga sina fina sånger.


Natta gick jätte fint idag, hon gick i super mega låg form och arbeta riktigt fint med ryggen!hon kändes som en storhäst när ja red henne idag! så himla fin för att vara 22, snart 23 år!
Älskar dig min princessa! <3

ikväll har malin varit här, trevligt värre! =)

nu ska ja gå ut med Tarzan en sväng sen kolla på män som hatar kvinnor!

längtar fortfarande efter motivation...

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0