om och om igen

Måndag

riktigt trött på morgonen, tarzan och jag låg i sängen till 7.15 heeelt underbart!
klev upp gick en prommis sen åkte vi och jobba.
jobba, de gick rätt bra. saknade karin bara. hon satt i ett annat rum =(
när ja sluta åkte jag direkt och hämta tarzan sen åkte ja och red. Kickis red sonation!
gick rätt bra men Natta är stel i vänster varv, men hon är ju 22 år så =/
sen åkte vi och handla, på väg hem blev de lite tokigheter!
nästa gång tar vi trappan! hahaha

sen blev de matlagning och soooova!
skulle tittat på film med syster å falck ikväll men de hanns inte med. lära handla tvär tomt!

Tisdag

imorse klev man upp en aning tidigare! 5.45! skulle släppa ut hästarna och sara lära va i stallet kl 6! pjuu!
va klar ca halv 7, gå åkte ja hem och kröp ner i sängen med Tarzan till kl 7. då klev vi upp och gick på en lite längre prommis! =)
sen åkte vi till jobbet! utan karin idag med =( men de gick bra! tog över 70 samtal idag! pju!
när ja sluta åkte jag hem och bytte om och åkte till stallet. efter en liten stund kom malin och Tarzan =)
red på östanboskolan idag med, går ju inte att rida någon annanstans nu =(
men de är bra då får dom mycke dressyr! =) gick ganska bra. vill få lös nattas bog!

nu har jag precis ätit mat så nu ska jag mysa ner i soffan med min underbara hund!


mitt liv är enformigt... varför ens skriva blogginlägg, varje dag står de ju samma sak..

beslutsångest!!! om jag ska raka hästarna eller inte! frågan är om de är lättare att dom blir smittade om dom harmindre päls eller mycke päls? =S

pusshej

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du får inte sluta skriva blogg! Det är så himla bra att skriva av sig och jag tycker om att läsa :)

Ser min blogg nå annorlunda ut varje dag då? Biiig NO! ;) <3

2009-11-24 @ 21:55:52
URL: http://chossej.blogg.se/
Postat av: Kickis

Hahahaha jaa vi tar definitivt trappan nästa gång!!! ;) Om de inte har frysit på då förståss ;) haha

2009-11-24 @ 22:17:31
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: sofia

Du. 70 samtal är huur bra som helst:D du är ju bara så bäst:D

2009-11-24 @ 22:20:49
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Eve

Josefine: jag har ingenting att skriva längre..

Kickis: haha ja vi får göra de

Sofia: mm 72 samtal totalt ;-)

2009-11-25 @ 20:04:49
URL: http://evedubeckahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0