samlade modet

gjorde jag idag
finner ingen motivation i någonting längre. blir så deprimerad


men idag efter en deppig dag samlade jag modet och red Sonatin
stötte på Frida på parkeringen hemma som va på väg till stallet, jag erbjöd henne skjuts så de tacka hon inte nej till =) vi sprang upp så ja fick byta om och åkte till stallet.
först lekte vi pyromaner och försökte få på kaminen i värmerummet men efter många om å men fick vi igång den!
traska ut i hagen för att hämta hästarna, så fråga Frida om jag skulle rida. hade ju inte tänkt det men så blev det iaf

de gick jätte bra! vi red på östanboskolan. =)

Nu har jag duschat och lagat mat! =P

resten av kvällen består av min underbara hund som varit först hos mormor (vovvis) sen hälsa han på moster.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag förstod det, jävla snokare! ;)

2009-11-17 @ 21:54:20
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0