Snö

idag kom första snön, uscha va inge roligt väder!
hästarna va tok nöjd att få komma in ikväll! Natta la sin mule mot min mun, nån som va pussjuk tror ja! =)
älskar min ponny, ingen är så speciell som den ponnyn! <3

jobbig dag på jobbet idag, jobbigt när ja inte kan de ja gått utb på! men de kommer väl.
världens bästa Janne peppar en till tusen! =)


Tarzan är jätte rastlös idag bara för de är sånt tok väder å han vill INTE vara ute i de heller! haha gofisen min!
vi vakna halv 6 imorse. då låg han så nära han bara kunde, älskling! <3

tillbringade eftermiddagen med Josse, trevligt trevligt =) <3

nu ska ja fortsätta kolla på efterlyst!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Love you, baby!

Idag hade jag hant om din häst ;)

Kom ihåg att fråga Agneta om regnkåpor (?)!!!!

2009-11-05 @ 15:58:43
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0