Dressyr KM

Morgonen börja att jag vakna av mej själv vid 9, heeelt underbart. dock vääärldens huvudvärk! förbannade rygg!
åt frukost och gjorde klart allt här hemma inför tävlingen!
"jag ska inte vinna" va min tanke imorse, men efter att pratat med Sofia blev de "Jag ska vinna över mej själv"
och det gjorde jag!
Har aldrig gått så himla bra någon gång!

vi red in på banan då va ju såklart allt läskigt! men släppte efter en stund. dommaren gav mig startsignal! då vände sig magen! gaah jag kan inte banan!
men joodå banan satt där och de gjorde poängen också! grymt nöjd över min 22 åriga tant som inte gått så bra på alla år som vi haft henne! ökningarna va toppen så jäävla läcker! ge mej mer!
lätt värt varenda minut jag lagt ner på henne för att hon ska bli så fin! så ni som påstår att era hästar är gamla å sjuk, ta hand om dom å rid dom som om dom vore ung ska ni se att dom blir ung!

Älskar min princessa! <3


Laddar om batterierna tills imorn då ska ja hoppa med Sonatin, hoppas hon sköter sig lika bra=)

Efter tävlingen blev de hem å duscha å åka till Sofia och Johan så åt vi jätte mummsig mat! =P
Tusen tack för super god mat och super bra coach!

Nu väntar jag på att Erika ska komma och hälsa på  =)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Sofia

nii var så bäst och ni vann verkligen över er själv:) hihi

tack själv stumpan

2009-10-24 @ 20:16:58
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag ryser! Känns verkligen hur glad du var när du skrev det där inlägget :)

Erika? Svensson?

2009-10-24 @ 21:08:48
URL: http://chossej.blogg.se/
Postat av: Eve

Svar Josse: jag var och ÄR överlycklig! =) min känsla går inte att beskriva med ord!

Svar Sofia: Hihi jaa kan man verkligen säga att jag har gjort den här helgen! kommer du med en nål å tar ner mig till jorden igen =)

2009-10-25 @ 13:26:39
URL: http://evedubeckahs.blogg.se/
Postat av: Eve

oops ja josse de va erika svensson. glömde svara på de=P

2009-10-25 @ 13:37:12
URL: http://evedubeckahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0