Flickan som lekte med elden!

Gryymt bra fiiilm!

Lördagen bestog av mat å alkohol intag hos kickis. vi åkte på muskan, dit fredrik kom. men där va de stendött, vi och gamlingar! tillslut kl 1 gick vi  till olles!  där va de mer drag. skulle egentligen bara varit ja å kickis som skulle ut. men conny å hans kompis robert va också med. ärligt talat hade de varit roligare om de bara va vi tjejjer så inte kickis kunde toffla så mkt!
Sen blev de hem å sova tok skönt!

vakna kl 11 på morgon då gick jag till stallet och mocka å dona, skulle rida men de ville inte Natta, hon sprang bara ifrån mej! fick inte tag på nån av dom!
då gick jag hem igen, då kom annelie å hälsa på! trevligt trevligt!
vid 17 åkte vi till stallet igen för då fick Natta massage! Lina förstog varför inte ja fått lös henne i vä varv för hon sitter fast i vä bog! så hon ska tillbaka nästa söndag igen! då ska hon även ta Sonatin!

hann lagomt massera klart så åkte vi hem, ja bytte om å gick ut med Tarzan en sväng å åkte in till stan å kolla på bio med Sofia, Johan å Robert! "Flickan som lekte med elden" gryyymt bra film!!

sen blev de hem å prommis med Tarzan, sen myys å lek med honom!

Mycket trevlig helg med trevligt folk! =)
Gilla!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: sofia

bättre lycka nästa gång :)

Filmen var grym och nu ska du se att du får ordning på bogen:)

2009-10-05 @ 13:55:38
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Kickis

Men de va bättre på Olles för där äre större så vi inte va upp i varann hela tiden. Lite svårt att komma ifrån på muskan..

2009-10-05 @ 15:00:41
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ska försöka ;)

Love you <3

2009-10-05 @ 22:01:49
URL: http://chossej.blogg.se/
Postat av: Märit

Jag såg dig bion! Men jag vill inte ställa mig upp och ropa och vinka ;P Jag försökte få ögonkontakt, men icke ;P Jag håller med dig i alla fall, filmen var kanon! :O

2009-10-06 @ 18:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0