Livet går vidare..

pusselbitar börjar hamna på plats!
imorn ska jag gå utb på jobbet, härligt värre! =)
I helgen ska jag extra knäcka på coop =) kul å få träffa allihopa igen!
även om ja trivs jätte bra på tp så saknar jag folket på coop!

Red dressyr på Natta idag, så jääävla fin! kan inte låta bli att skryta om henne! kan aldrig tro att hon är 22 år! =O

när ja kom hem från stallet tog jag å tarzan en prommis! mysigt värre sen gick vi ner till kickis å åt middag, nu ska vi mysa på soffan, han buffar på mig nu! <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ohnej! Var en hel del att sopa och dammsuga upp... =/

Hitta på något i helgen?

2009-10-15 @ 22:35:06
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0