Sockervadd

min hund är gjord av sockervadd!
igår som alla vet så regna de tokmycke på kvällen!
jag skulle ta kvällsprommis med Tarzan, men porten hann inte ens stängas förrän han va inne igen! hahhaha sen vägra han gå ut! gullunge!

Igår va de samma gamla rutiner, jobba, hämta Tarzan, stallet, mat, duscha, sova!

Idag lämna ja Tarzan hos kickis för hon va ledig
när jag skulle åka så sa jag hejdå åt tarzan och han sprang ur sängen tills sängen tog slut och ramla i backen, självklart anklagade han mej för det. men sen gick de över! usch hatar att lämna bort honom! skulle kunna vara arbetslös bara för att få vara med honom!

Kickis å jag släppte ut hästarna imorse också, duktigt! =)

Idag slutar jag kl 14! och hur skönt är inte det då? jo underbart!

hade ett väldigt spännande samtalsämne igår, haha!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Annelie

Mongrels Fay Forest ska paras med Dodsline Hot Chocolate 2010 på http://www.mongrelskennel.com/. Tror det skulle vara nåt för mig jag. =D

2009-10-07 @ 10:28:52
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0