FREEDAG!

Efter att ja slutat jobba så åkte jag på bolaget och handla lite spratterdricka! sen åkte ja å gjorde klart de allra allra allra sista på faxeholmen! härligt härligt!
sen åkte ja å hämta bästaste Tarzan, alltid lika glad! stog och plocka äpplen åt hästarna så kom han i 190 och flög upp i min famn! Kärlek!*
så åkte vi hem och myste lite innan jag åkte till stallet på stallmöte!
Jag älskar min Tarzan, bättre vän finns inte!! starkare kärlek finns inte! han är mitt ljus mitt hopp mitt liv!
stallmötet va riktigt bra! mycket bra info kom fram hoppas att alla tar del av det!
sen åkte jag hem och packa så nu är allt färdig packat!

lagade lite mat sen blev de bumms i säng, sov superskönt med Tarzan vid min sida!
vaknade av klockan kl 6 imorse, låg å myste med Tarzan till halv 7 så klev vi upp. vill inte lämna honom hemma!
men som tur är har jag alltid honom med mig, i mitt hjärta!

nu sitter jag på jobbet, slutar tidigt idag kl 15 och då åker ja till fjällen!
åter på måndag.
Grattis Diana till lilla flickan! =)


Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0