HOPP TRÄNING

Precis hemkommen från hoppträning!
stog ut hela dagen på jobbet iaf, duktigt gjort!
så va de bara hem å byta om å åka till stallet, ställer mej å mockar. då hjälper snälla Frida mej med ena boxen =) tacktack!
sen kom sofia, då skritta ja natta och hon gick med kita. fick lite tid över så hann med lilla Natta också.
väl i stallet så gör jag iordning Sonatin.
så vill hon inte kliva på transporten! morr! men efter om å men så klev hon på som tur va för de gick jätte bra på träningen!
Vill säga ett jätte stort tack till min mamma som så snällt ställer upp och kör! <3 kram på dig!


nu blir de varmamackor och varmoboy!
och massa mys med Tarzan <3

imorn är ja ledig då är jag kajsavakt =)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kram på dej med....så kul att se er träna och tävla....det blev varma mackor och varm oboy här med......försök att sov nu och vila upp dej tills imorgon då lilla Kajsa ska på vovvis....hihi...så du blir piggare och orkar med de små "monstren"....Natti natt ungen min, sov gott och dröm sött

2009-09-29 @ 23:19:06
Postat av: Josefine

Nöjd med träningen? :)

Tack för kommentaren, gumman. Det behövs! <3

2009-09-30 @ 12:57:52
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0