3 hela underbara år med dig <3

Va ett tag sen jag skev här nu, vi ska se.. hmm vart sluta vi? jo vi slutade att ja gjort klart allt för julafton.
Kl 6 ringde klockan, ut med Tarzan en sväng. åkte och släppte ut hästarna. sen blev de julritt med Jennie och Niten.
vid 10 kom vi tillbaka. då blev de prommis och dusch för sen julande heela dagen. åt massa god mat, öppna massa paket. fick ridtäckbrallor, ett träns, tyvärr va de trasigt =( schabrak, elvis presley fat, back on track paddar som man spänner fast och en massa braiga saker! riktigt riktigt nöjd med julklapparna iår!








Lördagen släppte ja också ut hästarna, mocka och dona på morgonen så red jag. sen åkte jag hem och sov till halv 2 ?? =O men välbehövligt! kl 2 va de dags för rester av maten från julafton.. sen bar de hem å göra sig i ordning för festligheter. umgänget va toppen! Men gillar inte när det är så mkt folk på krogen så jag åkte hem vid1..

Söndagen va kanske huur tråkig som helst, säger bara ett ord - snöstorm - ingen kommentar..

Sen va de dags för ny arbetsvecka. hästutsläpp ännu idag =) men de gör inge, tycker de är roligt nu. hihi
sen blev de jobbelijobb. när ja sluta så åkte ja å red med Lotta, de va mysigt =) hon släppte riktigt fint i höger tillslut. får jobba lite bara =P

Ja och idag är de tisdag, ingen vanligt tisdag! Det är tisdagen den 28 december vilket innebär att de är 3 år sen min lilla Prins Tarzan kom och lade sig i min famn för allra första gången! sååå liten! såå stor nu!



Älskar min Tarzan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0