Dååligt, jaa jag vet

dåligt uppdaterad joo.. men! det finns en anledning! jag har lega i migrän i två dagar!
så har knappt orka nå! sitter fortfarande kvar lite. illamående och huvudvärk men inte lika ont i huvudet som tidigare i veckan.. men de kommer ju från axlarna..
så här är det att jag BEHÖVER mina djur för att må bra både psykiskt och fysiskt! för psykiskt, jaa de är ju mina allra bästa vänner som alltid finns vid ens sida hur man än mår. som tröstar en när man är ledsen som leker med en när man är glad!
och jag behöver dom för min nedrans rygg. nu när det varit sånt oväder har jag inte kunna ridit och knappt gått med Tarzan.. märs på en gång på min rygg.. tjatigt.. men bra ändå å =)

så måndagen kan jag ju resumera med ett ord ( SOVA ) sov heeela dagen!
tisag soov lääänge! sen mot kvällningen piggna ja på mej och red sonatin.
idag,, ja jag pallra mej till jobbet. sen red jag. gick sådär. men kan nog skulle mycke på mej själv eftersom jag inte är kry..
nu har jag strykit de sista gardinerna ska bara samla ork och fixa till så de hänger snyggt. brukar köpa panelgardiner men läste inte så noga på förpackningen så de blev visst vanliga. men de blir nog bra tillslut de med!

planerar att åka till sundsvall på söndag, hoppas jag får med mej filip bara =) eller nån annan??
näpp nu ska jag plocka ihop. kvällskissa Tarzan och sova i tid. inte mycket sömn inatt. inte pga av huvudvärken utan en heeelt annan sak som inte har med min blogg att göra.. förstår bara inte varför??

GRATTIS JOSEFINE ANDERSSON som fick sin lägenhet idaaag! <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack älskade! Du får komma och hälsa på någon dag och se hur vi bor :) Krya på dig och hoppas dagen på jobbet gått bra. <3

2010-12-01 @ 22:45:33
URL: http://chossej.blogg.se/
Postat av: carran

Cajjan kan hänga me till sundsvall om hon är leig :D

2010-12-01 @ 22:57:28
URL: http://caroleein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0