De va helgen de..

Som gick alldeles för fort.. Lördag kväll blev de ju tacos och julklappsrace med familjen åhs, persson och arvidsson. lika trevligt varje år. jag lyckades få med mej en tändare på racet. hihi!
Kvällen bara rusade iväg! massa prat och tok! Bilder finns på bilddagboken som ja öppna upp igen tänkte jag =)






Åkte hem vid 1, så va hemma halv 2. Skapligt trött då! 6 ringde klockan! dags för hästutsläpp i det nya stallet. Hämtade upp Lotta, så åkte vi till stallet. Jennie kom hon med.
Gick jätte bra att släppa ihop Curry och Sonatin, inte en tilldens till någonting, va precis som dom jämt gått med varandra, så skönt!
Sen blev de frukost hos Lotta =) sen åkte jag hem och la mej en stund till. vaknade vil 11 igen.. då gick jag ut med Tarzan, han va inge sugen på att va ute. blåste skit mycket då!
sen hämta vi hö, Tessa lyckades köra fast. såg ut att vara skottat men allt va vitt så de va visst 50cm mkt snö där! men traktorn fick dra lös oss. Sen åkte vi och skotta ur Sonatins gamla box och hämta skåpet och så. bara 2 sadelhängare kvar nu.. men pappa hade inte verktyg till dom. Så får bli en annan dag. inte akut med dom heller.
Sen blev de pizza hemma hos mamma och pappa, testade nå nytt idag med fläsk file på, skit gott! =P
Sen åkte jag till stallet. då hade dom röjt lite i foderrummet redan så ja kunde fylla mina tunnor! snabba ryck där verkligen! hinner knappt med ja! verkar vara ett toppen stall. jag trivs redan och hoppas dom kommer trivas med mej. Sonatin är överlycklig för hon kan titta ut ur boxen så hon hade knappt rört sig inatt bara kollat på alla andra. haha snuttan!

snart nytt år med nya tag! <3
du ska allt bli bättre! hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0