glömde ju..

Idag red jag med mamma.
När ja kom till stallet och skulle mocka så hitta jag sonatin vid skottkärrorna, hon hade hoppa ur hagen när hon såg min bil snuttan då!
Curry va redan inne så då ville ju hon också in!
Sen blev de ridning, mamma red Sonatin och jag lånade Curry.
mysigt =)

va väääldigt längesen mamma red Sonatin nu, hon va pigg tyckte hon! hihi!

Tänkte skotta av ballen när ja kom från stallet, men ja får inte upp dörren ens 1 cm så vette fan hur ja ska få bort snön från ballen!

lagade pannkakor idag, plockade undan lite hemma under tiden, så snart ser de ut som folk här med. skulle bara ha fjäska ut min älskade far å få upp barbordet och diverse saker!


Nä nu äre läggdags! klockan har sprungit iväg alldeles!

Puss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0