Kanonhelg!

Har haft en underbar helg kan ja lova!
Fredag: tvätta ja ju å greja fram till kl 20. Sen kom Carran så kollade vi på Idol! :) i den långa pausen innan utröstningen så åkte Carran hem. Vad gjorde Eve? joo hon tvär slockna på soffan med kläder och alltet på sig! kl 3 vakna hon på natten. hmm skickade sms till Carran och fråga vem som åkte ut. Och de va Olle som tur va, säger bara en sak, Jay äger!
Lördagen klev ja upp vid 11. åt frukost och åkte till stallet och luncha hästarna. Sen fixa ja hästarna, hade Diddi idag också så mocka å greja åt båda.
När jag lagomt va klar hade Sonatin ätit upp så då tog jag henne och Tarzan på en tur upp till crossbanan och vände. gick skiiit bra! hade gummiband på henne, eftersom mina axlar inte är så pigg. hon arbeta riktigt fint!
sen åkte jag hem med Tarzan och red Diddi på täckten en sväng, en aning skillnad på storlek! haha
sen va de bara hem och svida om kläder. valpträff kl 17. va så kul att träffa alla valpar igen, hihi så fina så!
Åkte vid halv 7 till malin, vi åt hårdbröd och saft en lördagkväll och kolla på keno och störtlopp! haha men mysigt va de!
hmm vid 21?? åkte jag till Josse och hälsa på en sväng, se hur hon hade det i nya lägenheten. Faktiskt första vågbrolägenheten jag tycker är fin! lyckats riktgit bra med tapeter å så =) <3

sen blev de hem till sängen!

klockan 6 ringde klockan igen.. dags att släppa ut hästarna.
Ut med dom och fixa stallet. sen blev de frulle och prommis med Tarzan.
Strax efter 8 hämta ja upp filip, sen syrran.. lämna hundarna hos mamma och pappa i vågbro. Sen!! bar de av mot sundsvall - birsta city! grymt roligt och trevligt hade vi! heela dagen! hittat alla julklappar nu. åååh så jävla nöjd med malins julklapp så jaaa! känns riktigt bra! hahahah vi fick ju oss ett gott skratt när vi skulle försöka få in allt i bilen, hmm. ett barbord, 2 stolar, en byrå, 2 fodertunnor. (från ikea) sen va bilen gaanska full fick packa in och ur några gånger! va inte långt ifrån att man kissa på sig av skratt! hahaha
strax före 17 va vi klara! och satte oss i bilen påväg hem. alla va trötta så vi höll oss vakna med att dunka Shinedown så jag och filip sjöng högt! helt plötsligt står traffiken still.. hmm ja! de va en lastbilsolycka typ 500m från oss! så där blev vi ståendes 1,5 timme. Sen körde vi försiktigt hem!


Idag har ja jobba, alltid trevligt med mina arbetskamrater, iaf om man råkar uttrycka sig lite fel. "men jag orkar inte ens raka min egen" haha dom trodde ju förstås inte att de va en häst jag prata om! haha!
Jag och Josse har bestämt oss för att börja gymma så de blir någon ordning på oss någongång! :)
När ja kom hem red jag Sonatin, gick bra idag med. fuska med gummiband nu med. bättre de än att hon går fel för ja inte orkar rida ihop henne.

jaja blev ett långt inlägg men har helt enkelt inte haft tid att sitta här i helgen för de har varit fullt upp - men bara med bra saker! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0