kaos!

började med att jag snooza 1 timme idag tydligen.. så ja klev inte upp förrän 7 =O
7.15 gick jag ut med Tarzan, kommer ut till bilen och där är en halv meter hög snövall bakom bilen! så fick plumsa till bilen, då fick jag inte upp förardörren för pappa tina av bilen igår.. plumsa runt på andra sidan där gick de att öppna. Sen va de bara att börja sparka bort snö! Tarzan fick springa lös. klättra in på passagerar sidan och över på förarsidan.. då kör jag fast på parkeringen!! sparka upp dörren in i från, å spara bort mer snö  så tillslut kom jag loss! happ på flygvägen pendla man mellan 50-60 fortare gick inte att köra sånt jäkla väder!
kommer till vågbro rondellen då sitter en bil fast där!! men den tog sig lös ganska snabbt.. kommer äntligen till vågbro. då är inte mamma och pappas väg skottad så fick köra runt så ja åkte i pappas spår! kasta in hunden, väckte mamma som började senare idag och sa att hon lära kliva upp i tid för de är kaos ute! sen bar de av till jobbet. de gick faktiskt smärtfritt!

Jobbet va en plåga idag! körigt som fan på chatten! men tur att man har kollegor som peppar en =)
Fick lunch på jobbet idag, jultallrik. men de va inget för mej. jag åt bara skinkan så fick Linda resten. men gott bröd va de till iaf =) haha. inte ens köttbullar och prinskorvar va de med! =O 
Vår jätte jultallrik.. men tanken va ju god iaf =)
 


Efter jobbet blev de å hämta min lilla prins Tarzan, sen hem. hade tänkt gjort knäck idag. Åkte till stallet =D nya stallet. och mocka och greja då är de en tjej där som undrar om ja vill rida med henne. Så vi tog oss en tur, mysigt mysigt! känner mig så välkommen! riktigt skönt! strax före 9 kvälla vi hästarna sen skjutsa ja hem henne.
Så de blev ingen knäck idag.. får bli imorn eller nå.
lagat mat idag, de va inte igår må ni tro! Sen blev de prommis med Tarzan.
Nu ska vi lägga maten i matlådor och sova.
dödstrött efter den här dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0