Klart!

Först och främst vill jag att ni läser katten,hunden och hästens bön om ni har nått av dessa djur. Dom är rörande!

Pjuuuew! skit seg jag på jobbet de va inte många som kontakta oss på chatten idag..tusan va tråkigt de va!
på lunchen åkte jag på coop och handla groggvirke och lite grejs.. trodde de skulle vara mindre folk vid 13 tiden än vid 16.. men de va FULLT på parkeringen! =O
sprang in å haffa de ja skulle ha å brottades ut sen igen. Åkte på donken och åt med mamma men de tog sån tid för mej att få min hamburgare så jag fick ta med den å äta på jobbet när lunchen va slut.
När jag sluta jobba kl 16 åkte jag å hämta Tarzan, sen direkt till stallet. Då skulle dom precis ta in hästarna eftersom de va så kallt, så en jättegullig tjej hade mockat åt mej idag, lyx kallar man det! inte van sånt! såå underbart!
Sen kl 17 blev de tvättning av kläder, hade ju en del om man säger så. två proppfulla ikea påsar och en till annan påse! hua! fick gå två gånger när jag skulle tillbaka med all tvätt..
Mellan tvättarna så slog jag in paket, pappas blev inte de finaste men inte så lätt att slå in hans julklapp, skulle behövt en jättekartong! men fick bygga mej en egen av resten sen kartongerna från barstolar å så.. jaja nu är de inslaget iaf! det har papper på sig! huvudsaken!
tömde ur klädgarderoben på skit idag, sånt som jag inte använder. å gick ner med de i skrubben, jävlar va plats! skulle få ännu mer plats om ja åkte å panta, har en stor svart säck med pant plus 3 pappkassar.. hmm..
sen stog bakning på schema, chokladkolakaka. så nu står den på avsvalkning.. Medan den va i ugnen så klippte jag klorna på Tarzan, gick oväntat bra faktiskt! riktigt nöjd med han är jag! Sen blev de prommis! men Tarzan tyckte de va kallt så vi fick springa mellan varven, stackarn..
Efter prommisen blev de dusch för Tarzan, de va inte poppis men de va rätt skönt med varmvatten tyckte han =)

Imorn blir de upp tidigt och åka till stallet och släppa ut, mockar vi på en gång så ska jag och Jennie ut och rida på julaftonsmorgonen :) myysigt!
Dom andra sticker ut vid 10 men de blir för sent för oss.
Vi ska rida ner till jennie och jula för hennes småsyskon, hihi!



ckokladkolakaka, hade på vaniljsocker på toppen som lite snö =)

God natt och god jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0