Längesen..

Va längesen jag skrev nu..
Har varit så mycket
I Fredags åkte jag hem till josse på inflyttningsfest men jag va nykter.. skulle ha haft utsläpp på hästarna men 20.25 ringer telefonen och då behöver jag inte släppa ut, hugget som stucket hade ju planera att släppa ut.
halv 9 ringde klockan på lördagen. upp och göra morgongöra så som kissa hund, äta frukost och åka till stallet och greja. Bytte box så hon inte sparkar sönder benen.. hon tjurar på grannen för den skrapar tänderna i gallret. Sen blev de jobb på Faxeholmen. skritta och trava Sonatin barbacka hade Tarzan med mej också. blev finmiddag hos pappa (pizza) =) somnade på soffan hemma 22.30.. vaknade 7.30 på söndagsmorgonen efter, gick och la mej i sängen. sen vakna ja 9. då klev ja upp och greja. sen jobb på faxeholmen.. Idag fick Sonatin vila
Sen har veckan rusat fram i ruskig fart, måndagen gjorde jag klart faxeholmen sen red jag sonatin en sväng, kvälla hästarna sen decka ja.. Tisdag utsläpp på hästarna, Sonatin fick vila. hade fin middag med Jennie, potatis gratäng och fläsk file, nammi! gottigott!
Onsdag. slutade 15.15 då uträttade jag några ärenden på stan, hämtade malin vid 16. åkte ut och tog in sontain och for till gääävle. först Jula och köpte julklappar till hundarna, blinkande halsband. behövs nu när det är så mörkt ute. sen vidare mot valbo. då inhandlades det en massa saker också. inte alls som i Sundsvall! haha
påväg hem stannade vi i ljusne på massage, jag fick äntligen massage. sen till vågbro och hämta hundarna. så va hemma strax efter 22. då blev de bums i säng!
Torsdag Skit dag.. inga kommentarer.. hemskt ledsen och sårad..
Fredag blev de jobb 8-17 när ja sluta åkte mamma och handla.. sen åkte jag å hämta Frida i stallet och packa hö. vid halv 8 åkte vi å kvälla hästarna, skjutsa henne till en kompis så åkte ja till Elin i ljusne och baka pepparkakor och snacka skit! mysigt va de! =)
Nu är det lördag få se vad dagen har att bjuda på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0