Miss i planeringen!

Hade allt gått som ja vela hade de gått men nu gick de inte så.
Skulle sluta 16 enligt schema så hade jag boka tvätttid, men eftersom inte de stämmer så sluta jag 17. fine de funkar.. men att jobba över. då spricker heela min planering!
hade jag sluta 17 är ja hemma till 10 över fem. springa ner med tävtten så är den inne till kvart i sex, byta tvätt och sticka till stallet och rida. perfekt! men så blidde de inte siddu! utan kom hem till halv sex.. sen sprack de totalt. så blev utan ridning idag.. =/ lika bra, ingen mening att stressa.

Idag va en bra dag på jobbet. Stämningen va kanon! Malin hade med sig tårta för hon fyllde år igår, smaskens. sen kom dom med en bullrad! nammi!
hade musik på idag, va lite oense om vad vi skulle lyssna på. så fick bli förfest! haha

Kollade efter hästar åt Carran idag, haha en av dom ja maila till henne hade hon redan försökt ringt på, hihi snacka om lika smak!? men den va för jäääävla läcker! blir avis om hon tar hem den, gissa färg?
fux med bläs och strumpor, otippat? nejnej! =P

nu ska jag strax gå ner till tvättstugan sen åka in och hämta Tarzan.. lämnade honom i vågbro idag också. men blev hinder för henne idag också så blidde inge =(
får knapra alvedon så länge =)

Ikväll blir de idolkik med Carran <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0