Onsdag

Fast man skulle kunna säga att det är Torsdag, eftersom det är "fredag" imorn fast torsdag!
helgen närmar sig med raska steg, det gillas!
Imorse va ja supermega trött! blev ju sent igår, låg å myste med Tarzan till halv 7, sen klev vi upp. packa ihop frulle. gick en prommis sen åkte till stallet.
men då va hästarna fortfarande inne. så då åkte jag och hämta ut pengar (hyra och skoning) när jag kom till bankomaten stog en utlänning och plocka burkar. så jag vänta lite innan jag klev ur bilen så ja inte blev rånad =O men vet ju aldrig!
synd om dom när dom måste rota i soptunnor å så..

När ja kom till jobbet blev de frulle med Linda som inte heller hade ätit frukost, haha!
Va så trött så sov på fm rasten (15min) haha liite trött kanske =P plus att ja somna på em rasten.. känns som att de blir tidig kväll ikväll.

Fick semester beviljat också! wihooo blir fjällen i år också! och våra vänner från England ska ju också va med så de blir toppenkul!

När ja sluta jobba åkte jag och hämta Tarzan i vanlig ordning, hem och bytte om - till stallet.
satte upp täckeshängaren och hängde upp täckena sen bar de av på en tur på Sonatin.
Red runt hönsberget och arzona idag. fick jobba på som tusan så imorn har hon väl träningsvärk! men jag har bestämt mej att hon ska bli lika fin som förra vintern! och inte att hon ska gå å skada sig till våren!

På väg hem från stallet stanna ja på ica och hämta ut mitt horze paket =)
som innehöll denna snygga grimma =P

Sen blev de prommis med bästa Tarzan och buus!
Sen trökmat..
nu dusch och sova! nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0