Två dagar i rad!

Har jag träffat min gravida kvinna Kickis <3 igår va de första gången jag fick känna bebben sparka! hihi! mysigt!
Idag flirta ja till mej att hon skulle färga håret på mej, så gjorde hon mej sällskap när jag gjorde lussekatter!
roligt att prata gamla tokigheter vi gjort!
Sonatin fick vila idag med, lite bra också så hon får klimaktisera sig i nystallet. Hon verkar trivas iaf. tråkigt att ja inte haft så mycket tid för henne, men de blir bättre efter jul!
tänk att man vet ett år i förväg att julen är den 24 varje år! men ändå ska man göra allt i sista sekund!
Men nu börjar de gå mot sitt slut med bakandet iaf! bara chokladkolakakan kvar!
Kul att sixten och Tarzan börjar gå bra överens. Sixten har haft sån respekt för Tarzan. så han har bara lagt sig hela tiden. men nu när dom träffats i 2 dagar lekte dom som sjutton idag! :)
Håret blev iaf bra efter färgningen! de gillas! känns de inte lika fett längre, hatar utväxt!



Två svarta råttor på kort!



Dom ser ju bra ut iaf, hoppas dom smakar lika bra!

Nu - Sova! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0