burns burns burns!

it burns!!
det gör så ont i mitt hjärta att jag inte längre betyder nått. finns jag ens i dina tankar längre?
kallar du mej vän? vad är jag för dig!? så många tankar som snurrar i mitt huvud! helt vilsen i mig själv!
jag vandrar ensam i skogen, hittar inte tillbaka till stigen! vart är den!? vart är jag!?

som sagt blev de prommis med Jennie och hennes vovvsing! inget stoppar oss! de va skönt att gå i solen
efter det klöpp vi klorna på hennes hund, dom blev sååå jävla bra! =)
sen blev de matlagning och sen stallet.
frida och jag är så duktiga och rider trots att det är 20 minus! men ska man vara på topp får man kämpa också

ikväll blir det tidig kväller, såå trött.


Kommentarer
Postat av: karin

finns här och lyssnar om du behöver prata ut..:)kramar

2010-02-25 @ 09:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0