is mascara!

blev ridtur idag, trots -20!
men tur va väl de, gick så jääävla bra!
red dressyr på östanboskolan! kändes att det va längesen man red på volt!
men tillslut släppte hon, och ja trodde knappt att jag satt på samma häst som när jag red iväg! jävlar kan man säga va snyggt hon gick!
haha de va så kallt så ögonfransarna frös, hahah! vi såg rätt roliga ut när vi kom tillbaka, men vääldigt nöjda!  =)
när jag skulle ta in hästarna så gick Natta ut till balen, tokfia! så hon väl vara ute då, kom inte när ja ropa heller! hihi
men hon va inne när ja kom tillbaka från ridturen=)
sonatin tycker det är orättvist, hon får kämpa för att få sina morötter, strecha och röra på fläsket! Natta behöver bara stå i boxen och se söt ut.
min lilla ponny är underbarast i världen! <3 pussa upp henne rejält idag, sååå himla härligt att få komma henne nära! händer inte ofta, men när det sker är det som om världen stannar till! hon är speciell min lilla ponny<3

nu kollar jag på mannen som talar med hundar, hmm Tarzan försvann! haha han gilla nog inte de programmet idag! haha hör hur han härjar i sängen! haha min lilla gogris
men inser att jag inte har en problem hund, enda som är är att han är rädd för karlar och de blir bara bättre och bättre! =)

hmm undra om man ska göra lite popcorn tro=P smask!
lång dag på jobbet imorn, boooring!

men fick en glad nyhet idag! "brorsan" kommer hem!! =) wiie saknar verkligen han!
happy happy happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0