som en guldfisk

fast i en skål, simmar runt runt men kommer inget ihåg!
fest blev de igår kan man säga. efter många om och men
gjort illa knä som få! minns inte vad jag gjort =S ja jag säger då de ja
nä nu blir de nog nyktert några helger framöver! =O

vakna halv 8 imorse, pigg som få! låg kvar i sängen och myste med Tarzan till kl 8
då klev vi upp och tog en lång morgonprommis, mysigt värre!
strax innan 9 kom jennie och hämta upp mej så åkte vi till utställningen!
där träffa jag Tarzans uppfödare. det hela slutade med att jag åkte hem och hämta Tarzan så hon fick träffa honom och han fick se hur det går till!
idag kan ja säga att jag lärt mig massor! och ska bli superkul att följa med uppfödaren på utställningar och så! skönt att ha kontakt med henne, hihi hon tycker om tarzan så mycke! =)
kollade på kickis när hon ställde ut Baloo! =) grattis till 3de platsen!

sen åkte ja till stallet, va där typ hur länge som helst, kolla på lottas nya häst
evita hade blivit blockhalt så vi titta lite på henne va de kunde vara =S
sen blev de ridning! hjaaa vi släppte på dom i galoppen! då bocka sonatin och natta rejsa! hihi kul va de och de tyckte dom med
när vi kom tillbaka till stallet kom Lina precis så vi stanna kvar och titta hur det gick för Evita
sen blev de hem prommis med Tarzan, och snart ska jag ut igen


Kommentarer
Postat av: Kickis

Tack så mycket! :)

2010-03-01 @ 11:35:59
URL: http://kickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0