sovmorgon

jahapp klev upp halv 7-7 och gjorde mej i ordning, så kolla ja på schema då står de att jag börja jobba 9! haha så jag gick och la mej och sov igen! skönt som fan va de!
tung dag på jobbet idag! jobbade 9-18 men fick jobba över. suck!
brassa hem och hämta Tarzan, och hem. slängde in han i lägenheten och bytte om och stack till stallet
höll seriöst på att stressa ihjäl mej, pallar det inte! det funkar inte, känner att jag håller på och gå in i väggen!
tog en tur barbacka på hästarna, rensa tankarna. såå skönt! jag red Natta och frida red Sonatin.
när ja kom hem blev de matlagning, massa prat med Karin! skönt att de inte är bara jag som känner som jag gör!
ringde mamma, vad vore man utan sin mamma? finns alltid för att stötta en. <3

sen blev de kvällsprommis för Tarzan, Frida följde med också!
Tarzan är pigg idag =) va nog bara nå tillfälligt igår! pjuuew


~Vila i frid Sally~
Idag tog dom bort en häst i stallet, sorgligt tycker jag! va så tomt när hon inte stog i sin box ikväll.
men nu är hon på den stoooora gröna ängen med alla hästkompisar!
men hon hade sån livsglädje, varför?? den frågan kommer alltid finnas som ett virvlande löv i mitt huvud!

får tillbaka blickar på Kirsten, om de fanns nått jag gjort som ja ångra så mycket är de att låna ut henne!
hade jag inte gjort det hade hon förmodligen levt nu! minns det som det va igår! du dåg så liten och ynklig ut!
saknar dig så mycket! jag älskar dig så mycket! jag ska komma till dig någon dag! så vi kan vara tillsammans igen! rida utan sadel och träns på den gröna ängen och bara vara lycklig!
snart har det gått 10, 10 år utan dig! 18/4-01 dagen jag aldrig glömmer, dagen du hastigt försvann!
enda som finns kvar är kärleken från ditt hjärta, den försvinner aldrig!<3
R.I.P Kirsten 


näpp nu blir de sängen med bästa! <3
utsläpp på hästarna imorn.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vill du ha hjälp så är det bara att hojta till! Tilda går på dagis mån, tis och tors och jag går bara hemma ändå. :) <3

2010-02-24 @ 16:26:09
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0