sun shine!

hörde inte klockan när den ringde imorse, efter 3de gången vakna ja. då va klockan 20 över 6! hoppsan!
jag som brukar äta frulle och vara klar när jag åker till stallet för utsläpp
va bara att kasta på sig kläderna och åka till stallet.. men de gick fort att släppa ut dom imorse.
så hann äta efter stallet. gick ner på ica och posta ägarbytet på vagnen =)
sen tog vi en prommis =) va skönt, jag stressa inte!
hämta upp frida vid halv 8, skjutsa henne till skolan. sen skulle jag försöka ta mej till jobbet. faaan va lastbilar och traktorer det är överallt! men de är bra så vägarna blir bättre men inte bra att jag höll på att komma för sent!
rätt så okej dag på jobbet faktist, jag Karin och Nathalie fick nå skrattanfall så vi inte kunde sluta skratta! vet inte vad som flög i oss! =S haha

när jag sluta åkte jag till mamma och pappa och jaga bort jehovas vittne.. släppte ut hundarna så dom fick kissa, tog Tarzan och åkte till stallet och fixa det. så det bara är att rida och packa hölars ikväll. skönt =)
nu ringde Jennie så vi ska ta en prommis med hundarna sen ska jag hjälpa henne att klippa klorna på hennes hund! =)
så härligt när solen lyser, skönt trots att det är kallt! 

 du har sårat mig för sista gången!

Kommentarer
Postat av: sofia

hihi undra vad du fått Hölars ifrån då;) thihi

2010-02-24 @ 19:23:26
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0