återfall!

återfall säger jag bara!!!
haha

varit en skön dag på jobbet idag, karin gör mina dagar på jobbet <3
på frukost rasten åt vi lunchen och på lunchen så brassa vi iväg på furan
där mötte vi upp malin, jonas, palm och tobbe =)
träffa på Sofia där också =)
sen bar de av till jobbet igen..

men nu är vi klar med utbildningen iaf, blir spännande på måndag när vi ska sitta i telen och de blir kaos på jobbet! hahah!

ååh världens beslutsångest, jobbat 45,30 timmar den här veckan, men dom vill att vi ska jobba admin imorn,
så åker nog in någon timme och hjälper till lite!

för övrigt så blir det bara lugnt ikväll, lär ju behövas efter den här arbetsveckan! hua!
nepp nu ska jag kila till stallet

gillar Karins nyårslöfte, att bli mer kärleksfull. så jag hänger väl med på de jag med, va tror ni? kommer jag lyckas? haha!




Går och drömmer om dig ibland, ja jag går och drömmer att du var här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0