blir så jävla trött...

på allt prat om en! ta reda på fakta!


igår blev jobb 9-12.15.. sen sov jag middag,sen åkte malin och jag och hämta Jennie. vidare och handla
åkte hem till mig och laga mat.
gjorde oss i ordning så skjutsa Andell oss till Reggan!
det va väl rätt okej där, men åkte till Tobbe och ligan istället. åkte och bytte om först, såg ut som en annanas!
sen blev de olles, dansa med helene. tur att nån kom och rädda min kväll =)
då min syster blev väldigt illa behandlad så hon va nere och det förtår jag. love you <3

somnade vid halv 7.. vakna halv 10.. vid 11 traska jag ut med hundarna och gick till Andell och tobbe där malin bosatte sig. tur att hon har så himla braiga vänner som ställer upp när hon mår dåligt! plus i kanten till dom!
dom blev inte allt för glad när jag kom in med hundarna! haha

traskade hem igen och snodde kickis tvätttid och vi åt frulle! =)
sen blev de stallet med Frida! trevligt trevligt! =)

sen drog malin och jag och tog en pizza, ja vi tog bilen till pizzan =P haha
sen kom frida så haft mys kväll ikväll! jennie kom förbi hon med! =)

trevligt med trevligt sällis, men nu ska jag gå ut med hundarna
sen soooooova sten hårt!


Kommentarer
Postat av: sofia

love you<3

2010-01-25 @ 09:29:04
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0