bmi 16.8

fick nyss veta att mitt bmi ligger på 16.8 inte skit bra, ska tydligen ligga kring 19 =O
inte coolt!
jaja jag lever iaf och det är jag glad för! =)

igår blev det inget bloggat, förlåt kära läsare! <3

men iaf så jobba jag 7.30-18 kom hem till färdiglagad mat av syster =) <3
strax efter kl 19 kom Annelie och malin åkte och träna. så tog vi hundarna och gick till stallet och tog in hästarna, massa prat vilket jag tror va nödvändigt för oss båda. =)
efter prommisen blev vi sittandes inne, tills vi kom på att vi va sugen på glass så gick på kiosken och handla glass.
när vi kommer tillbaka så möter vi malin på parkeringen! sen blev de ännu mera prat tills jag höll på att somna så jag gick och la mej. dom va fortfarande vaken.

idag har jag jobbat kortpass (normal pass) 10-18 hur underbart som helst! fick sällis av Sofia på lunchen, miss you darling! <3
näpp nu ska jag vara snäll och laga mat åt min syster!

<3

Kommentarer
Postat av: sofia

du är iaf snyggast:) ser ju inte ut som en kille iaf ;) hahaha (internt skämt;) )

2010-01-21 @ 19:32:49
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hopp gummisnopp godans mat du laga, pajen ännu bättre:P haha lite bränd men va fan gör de :) Va din tur att va hemma fru idag.

Hur ska de gå dör dig då när ja flyttar hem igen ?

2010-01-22 @ 02:35:17
URL: http://malindubeckahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0