Då va de dags igen då..

jävla förkylning och aldrig ge sig! nu har den börja om!
nu tänker jag försöka bli frisk INNAN jag är sängliggandes totalt igen!

jobba idag, varje dag lär man sig något nytt =)
fast dom flesta tyckte att jag skulle åka hem.. så on jag inte är bättre imorn har jag jobbförbud av min chef.
känns som om dom vet att jag jobbar i alla väder.

hatar denna vinter för jag har inte varit annat än förkyld!

Grattis älsklingssofia som fick reda på att hon klara matten, men de visste jag redan! du är bäst! <3

imorse släppte vi ut hästarna sen skjutsa malin, mig och frida. frida till skolan och mej till jobbet
så fick malin hämta mej när jag sluta!

fixade och dona stallet när jag sluta sen kom jennie och Frida, kolla på film. men jag somna så ska gå och sova igen nu..

pusshej

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack mitt hjärta:) Å du, krya på dig stumpan<3

2010-01-28 @ 07:51:42
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0