gått ner

suck.. jag har gått ner i vikt. ogilla!
så nu kan man typ inte ha nå jeans även fast jag har långisar på mej! hur drygt är inte det då!?

helgen har spenderats med min syster som bor här
fredagen åkte vi över till Kenny och ligan och satt och prata skit med dom ett tag hihi =)
men åkte hem vid 12 eftersom vi skulle till stallet vid halv 9 på lördagsmorgonen
och de va vi också! borsta och dona så åkte jag in med sonatin till ridhuset och malin stanna kvar i stallet och red natta
gick jätte bra med sonatin, märks att jag lagt ner energi på hennes galopp! höll den genom svängar och så, skit nice! =)
när jag kom hem så tvär slockna jag på soffa, pigg? nejnej!
sen gick malin och jag på prommis med hundarna, hade kunna gått hur långt som helst va så skönt väder!
vid 18 åkte vi och släppte in hästarna, vidare hem till malin så hon gick hämta lite rena kläder sen ut på coop och handla mat! mumma, som vanligt blev de potgratäng och fläskfile, men de är såå gott =P
malin kom på att hon skulle gå ut med några gamla kompisar så jag satt helt själv =( men som tur va så kom min ängel och hälsa på! <3 sofia och elin kom en svänga, blev massa prat
när dom åkt la jag mej i sängen och vänta på att malin skulle höra av sig att jag skulle hämta henne men ja somna så hon tog sig tydligen hem på annat vis. eller hem å hem ;-)
söndagen vakna jag kvart i 9 över min förvåning! gick ut med hundarna på en prommis och åkte till stallet och fixa de, sen bar de av till järvsö och åkte slalom, när jag kom hem blev de träning med Tarzan för Marie inför utställningen! såg inte allt för mörkt ut iaf. hihi!

idag måndag har jag jobbat, går ju vidareutbildning nu. idag va vi på boxer så då fick man se hur de såg ut
utb sluta kl 16 sen är jag beodrad övertid så jag sluta 18.
när jag kom hem höll syster på med maten, så nu är man nyäten =)






Kommentarer
Postat av: sofia

<3

FT häääär kommer vi! (NI) hihi!

2010-01-18 @ 20:41:01
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ska du börja på boxer?

2010-01-19 @ 10:34:48
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0