ikväll smäller det!

vakna vid 12.30, tog låååång sov morgon idag! hua!
malin sov här inatt så Tobbe va här och kika på film med oss, men ja blev för trött så ja la mej i sängen och sov efter ett tag! =)
dom fortsatte titta, först kolla vi på grudge, sen beck och då somna jag.
nu har jag ätit frukost och ska kila över till stallet strax
för övrigt så har jag systers bil då min bil la av mitt i en rondell i stan så pappa fick komma och bogsera mej hem!
så skjutsa han mej till jobbet, mamma och malin kom och hämta mej när jag sluta.
då åkte malin och jag och fiza stallet sen tog hon mammas bil hem igen. påväg hem kommer vi på att vi är sugen på paj, så hon åker hem med mammas bil. palm hämtar henne och tindra så gjorde vi paj efter många om och men! men gott blev de! haha

ikväll är de rockabilly som står på schema! med bästa sofia! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

nääämen hoppas... vissla

jaa ikväll:D

2010-01-09 @ 15:10:09
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: syster

De gillas :O

Gott me paj

2010-01-09 @ 21:24:18
URL: http://malindubeckahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0